Shakira w globalnej kampanii Activia

Dziś w Polsce rusza współpraca marki Activia ze światową ikoną muzyki pop – Shakirą. Urodzona w Kolumbii gwiazda wspiera realizację kampanii pod hasłem „Dobre samopoczucie bierze się ze środka”, opartej na nowej linii kreatywnej związanej z tańcem i podkreślającej dobre samopoczucie biorące się z wewnątrz.

W reklamie telewizyjnej, która została nakręcona w Barcelonie, zobaczymy Shakirę w fantazyjnym lesie, oplataną wirami złotego pyłu. Poprzez taniec Gwiazda wyraża swoje dobre samopoczucie. „Uważam, że dbanie o zdrowie wewnętrzne jest kluczem do dobrego samopoczucia, a najlepszym sposobem dla mnie na wyrażenie tego, że czuję się dobrze, jest taniec” powiedziała Shakira.

Tłem muzycznym dla reklamy telewizyjnej jest nowa piosenka Shakiry „Dare (La la la)”, która znalazła się na jej najnowszej płycie „Shakira” (premiera albumu jest zaplanowana na 25 marca 2014 r.).
Opracowana przez firmę Vinizius Young & Rubicam Barcelona reklama stanowi centralny element pierwszej zintegrowanej ogólnoświatowej kampanii reklamowej Activii (spot pojawi się 16 marca w ponad 50 krajach na całym świecie). Nad reklamówką pracował nie tylko znany i szanowany reżyser i operator Jaume de Laiguana, ale także uhonorowany Oscarem dyrektor artystyczny Eugenio Caballero i wielokrotnie nagradzany Javier Aguirresarobe.

Zdaniem Przemka Pohrybieniuka, rzecznika Danone: „Naszym zdaniem nikt lepiej niż Shakira nie potrafi pokazać, jak ważne jest dbanie o własne zdrowie. Shakira jest idealnym przykładem pokazującym, że dobre samopoczucie wewnętrzne jest niezbędne do wyrażenia siebie jako światowej sławy artystki.”

Polecamy: http://salonsnu.pl/13-materace-tempur